Tuesday, February 26, 2013

TEST

WAAAAAAAAAA !! kelas cancel wehh , kelas cancel ! >.< semalam ( 25.2.2013) dah la pengarah bagi cuti , pagi nie pulak , kelas mechanic lecturer hantar text , kelas batal . auwmm~
ehh ! soryy , lupe nak bagi salam :3 ASSALAMMUALAIKUM readerss !!!  how are you today ? hope you better than before . * bahasa inngeris ape yang aku cube sampaikan ni ? -_- krikk krikk .

minggu nie banyak test , dah 2 minggu memanjang busy jee , bukan xde mase senggang , tapi biase lah , klo dah dapat mase senggang tu , pelajaran semue terabai , yg diutamakan adalah TIDUR , ONLINE . *lumrah seorang pelajar , mesti korang pon same kan ? hahaha . kalau boleh , buangkan la sifat macam tu dari diri kita , x baik tau , Allah x suka , hamba dia membuang masa . 


hari nie , aku ada dua test , test IBS n test MATHEMATICS 2 , woww ! mathematic doee~ adushh ! -_-" apa-apa pun , doakan aku dan rakan-rakan seperjuangan berjaya jawab exam nie dengan segala usaha yang telah dilakukan . pada semester 2 ni , aku tekad , kalau boleh aku nak capai target 3.5 ke atas . walaupun aku tahu subjek semester 2 nie banyak yang susah . bak kata pepatah " hendak seribu daya x nak seribu dalih , di mana ada kemahuan disitu ada jalan " .


aku harap korang yang tengah study or bekerja sekarang nie , atau buat ape2 pon lah , jangan sia2 kan hidup kita kat dunia ni dengan hidup selalu membuang masa . jangan amalkan okey . bukan nak bajet bagos ke ape , tapi pikir2 lah balik , aku pun kadang2 buang masa jugak , just try nak ubah diri supaya lagi matang :P hahaha .. 



bagi korang-korang yg ada test tu , jangan meniru pulak okey ! almaklumlaa~ alat teknologi semakin canggih kann ~ snap snap , zapp zapp .. jawapan .. puihh ! aku penah dengar ade orang cakap "ilmu bukan terletak pada pointer " so , fahamkan ayat tu , dan muhasabah diri okey ! :) *Pantang anak petani moden , turun mengalah ! sekian . i'm sorry if has a rough word on my word :p *ayat bahasa inggeris ape lagi yg aku cakap nie -_-" salam .

No comments:

Post a Comment

cotcet cotcet anda ..