Wednesday, April 25, 2012

kenape ? :'(

salam semue , hye readers ,
hari nie sebenanye , aku x bape ade nak mood , di sebab kan kecewe ngn diri sendiri n pape je laa , huhuu~ (ade kowg kesah ? :p )
hmm , kalo kowang nak tau , aku salah sorang lepasan spm 2o11 .. n , aku jugak salah sorang yang menjadi mangsa dilema , dalam pilihan IPT utk melanjutkan pelajaran , macam selalu lapesan spm kene :p
keliru , x puashati x dapat institsi pengajian yg kite nak , x dapat nak amek bidang yg kite minat (kenelah kau aiza , jawab exam spm x betol2 lagi :p) ., lagi2 aku nie :') ,
 " ya Allah , kenape lah .. ibu bapaku tidak membenarkan hambamu ini untuk belajar ke tempat yang  jaoh .. :'( kenape ? salah ke aku nak belajar berdikari dan membawe diri ? " ..
 hhaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!

hmm paling jaoh dyowang bagy pon sebelom negeri terengganu sampai lah johor .. tapi , bile aku mintak mcm dekat KL, tengganu , selangor , x de lain yang dyowang bleyh cakap ' alah , dekat melake pon ade kan tempat belaja 2 , baik amek kat melake,' balik2 melake , balik2 melake ,  bagi la jaoh2 , nie belakang umah jgak nak bagi ..  jaoh2 la best :p huhh ! hhaaa~ ! bengang lahh ! kenape ? kenape ? kenape ? !! adioss .. :"(

No comments:

Post a Comment

cotcet cotcet anda ..