Tuesday, April 24, 2012

tukar lagi -_-"

( perhatian ! bace , dengan irama versi boria utk rangkap yg nie je .. haha !)
assalammualaikum aku ucapkan , kepada semuaa rakan dan taulan ,
blog yang serba lawa aku persembahkaaann , sila lah lihat ,  jangan go head dan gostan ..
hahaha ! (okey2 , aku dah start berangan :p ) hahaha !

memandangkan aku dah lame x update blog semenjak ddok dalam plkn , dan telah keluar dari kawasan terbabit , aku telah nekad untuk mengubah destini anak bangsa ! (chewwah ! , berangan lagi . haha ! :p) x de laa .. haha ,  aku punye blog dah berubah suasane .. wiii~ tengok background 2 , side bar aku .. huhu ! tengs bebanyak la kat  kembar aku :D yg sudi membantu ~ ececeyy , bile aku ade kembar ? haha . sibok lah anda anda nak tahu .. weerrkk :p
haha ! tapi aku sayang jugak nak tukar bende alah nie , nak x nak , wat jelaa  . hehehehe ..
 nie ak tunjuk gamba , blog yg dahulu ek :)





tadaaaa ~ haha ! 2 lah blog lame aku .. wii~ hahaha ! selamat datang ke suasane yang x berapa baru !!
siapa pon kita , di mana kita berada , sekeji dan sebagus mana pon kita , hidup perlu di teruskan dan di majukan :) *ade keitan ke ? haha ! suke hati laa :p
sekian saje coretan saye ,wabillahi taufik walhidayah , wassalamualaikum warahmtullahiwabarokatuh .  addioss ! ;)

No comments:

Post a Comment

cotcet cotcet anda ..