Monday, April 23, 2012

kursus ku !

assalammualaikum :) pembuka bicara , bismillahhirohmanirohim pembuka kata , alhamdulillah kepada nyawa , kerana kita masih hidup dalam keadaan sihat sejahtera .. jadi , kita hendaklah bersyukur kepadaNYA yg Maha Esa ..

waahhhh ! aiza , gilelahh .. bakal penceramah lah aku jawabnye nanti .. (hehehe ..)
okeyy2 .. so kite stat citer2 pasal tajok entry kat atas 2 okey ? |poyo je , cite plkn x wat lgy , nak wat cite lain, aizaa, aizaa.. =="|hehe ..

ape kursus yg aku pergi tu ? haa ! mesty korang x tau kan ? meh sini aku nak habak maii ..
hari sabtu n ahad bersamaan 21 & 22 april yg lalu , aku bersame 1o orang yg lain menyertai , sebuah kursus komputer , yg dijalankan serentak , di seluruh Malaysia .. ( ? aku pon x sure lah , x ingat .. hahaha !) .. memandangkan aku dok n.sembilan , aku nak cakap, yg kat negeri sembilan nie , ade 6 tempat je yang menjalankan kursus komputer nie  serentak .. kursus nie percume ! >.<
okey2 , kat kursus nie , dyowang ajar pasal etika berkomputer .. tau x etika tu ape ? etika tu adab2 laa .. hehe ..
hari sabtu n ahad tu ade penerangan pasal etika nie .. aku belajar ayat baru pasal komputer tau .. ERGONOMIK .. huhu .. perkataan nie , adalah nama khas / khusus untuk kesihatan dan produktiviti dalam penggunaan komputer taok .. baik x aku berkongsi ayat nie ? hahaha ! sebenarnye , nak jelaskan , maksod yg sebenar benarnye benar benar dan benar benar , aku x rety , so , ak bagi tau lah berdasarkan ape yg aku tahu .. ngee~ jangan ingat kursus komputer yg aku pergi nie ceramah je tao , ade ujian okey .. haha ..
ujian nie , kitowang amik hari ahad , nie ujian online taok , name pon kursus komputer .. | okey , aku belagak , haha !|.
time aku amek exam uhh , dengan segale tangan aku yang dah basah oleh gementar , sehinggekan ttop mate bile dah abis jawab soalan2 kat pc tu , disebabkan ketakutan untuk melihat skor aku lulus ke gagal , mane taknye , aku tertengok skor markah budak sebelah aku , tinggi woo~ 8oo lebey  , waahh hebadd :D , lagy la aku cuakk , nak2 pulak , kalo nak lulus kene lepas daripade 62o markah .. DUP DAP DUP DAPP DAPP , lalu , aku beranikan diri untuk membuka mataa .. sssshhhhhuuuuuuuuuuuu~ ( bunyi angin yg lembut berlalu membawa daun2 kering yg beselerakan) .. DUP DAPP DUPP DUPP DAPP DAPP DUP DAPP , Glup !! dengan muke yang bapak lah poyo dan dalam keadaan sedar x sedar .. seluar aku terkoyak ==" hahaha !( x laa , tipu je , pergi  pon pakai baju kurung ) ..huhu.. akhirnyeeee~ AKU LULUSS !! yeayy !!!

korang nak tao ? sijil exam 2 , diiktiraf bukan sahaja oleh kerajaan negara kita , bahkan seantero , seastro , senario , sepanaa2 , dan seseseseDUNIA .. x sia- sia aku pergi .. :') percume pulak 2 .. huhu .. so , lepas niee , aku kene wat portfolio pasal ape yang aku dah belajar dekat kursus niee .. wiii~ dah send portfolio , baru lah aku boleh amek sijil aku , kalo x , x dapek den sijil 2 doo .. haha ! btw , congrates jugak ntuk , classmate aku yg lulus n yg x lulus .. n utk kowang2 jugak ,if kowang pon join kursus ni kat tempat kowang ..

p/s : aku arse bertuah dapat pergi kursus nie :D

No comments:

Post a Comment

cotcet cotcet anda ..